ناتوانی نمایندگان پرسپولیس در سفر به مادرید / بازی پرسپولیس - رئال به تاخیر می‌افتد؟

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " ***پرسپولیس*** " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


ناتوانی نمایندگان پرسپولیس در سفر به مادرید / بازی پرسپولیس - رئال به تاخیر می‌افتد؟

  • پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولس اعلام کرد نمایندگان این تیم که قرار بود در تاریخ هفتم خرداد در دیداری در شهر مادرید با رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر شوند قادر به این سفر نخواهند بود.

به گزارش پرسپولیس نیوز، باشگاه پرسپولس اعلام کرد نمایندگان این تیم که قرار بود در تاریخ هفتم خرداد در دیداری در شهر مادرید با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و خوزه آنجل سانچز مدیرکل باشگاه رئال مادرید شرکت کرده و درباره نحوه و زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و رئال مادرید مذاکرات لازم به عمل آید نمی توانند در تاریخ فوق الذکر در مادرید حضور پیدا کنند.

مسابقه تیم های پرسپولیس و رئال مادرید اتفاق مبارکی که تا حد زیادی رنگ واقعیت به خود گرفت و به واسطه امیرحسین جهانشانی نماینده انجام مذاکرات با سران باشگاه رئال مادرید مکاتباتی با باشگاه پرسپولیس صورت گرفت و بر اساس توافقاتی که حاصل شده مقرر گردید که در تاریخ هفتم خرداد نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دیداری در شهر مادرید با مسئولان باشگاه رئال مادرید حضور بهم رسانده تا درباره نحوه و زمان برگزاری این بازی مذاکرات لازم به عمل آید.

در این ارتباط خبر رسید نمایندگان باشگاه پرسپولیس نمی توانند در تاریخ مقرر به اسپانیا سفر کنند و برگزاری این بازی دوستانه که می تواند نقطه عطفی در رویدادهای ورزشی کشور باشد به دلیل وجود مشکلات ناخواسته دچار تاخیر شد. گرچه تمامی مقدمات برای این سفر تاریخی درپی پنج ماه نامه نگاری و عبور از مشکلات عدیده بالاخره فراهم شده بود ولی موانعی اداری انجام سفر در این زمان را امکان پذیر نکرده است.

با توجه به شرایط فعلی قرار شده فلورنتینو پرز نمایندگان باشگاه رئال مادرید را به تهران برای انجام مذاکرات لازم اعزام نماید و در حال حاضر علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید تاریخی را برای سفر نماینده باشگاه رئال مادرید به تهران هرچه زودتر اعلام نماید تا توافقات لازم بین دو طرف پیش از آغاز فصل جدید به عمل آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, رئال مادرید, بازی دوستانه, | ساعت : 18:47

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وب سپری کنید نظر یادتون نره!!!!! «« باتشکر مدیریت وبلاگ ***پرسپولیس**»»


نويسندگان


لينک دوستان

میکده احساس ساساه
پرتال جامع 98 فان
کسب درآمد از اینترنت - مشاغل پردرآمد خانگی
پرسپولیس نیوز
با حالا دستا بالا
Sina10Tina
ارتش سرخ اسیا
مطالب جالب و فانتزی
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***پرسپولیس*** و آدرس karaj55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 509
بازدید کل : 21025
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



*** اخبار پرسپولیس***