منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " ***پرسپولیس*** " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


دلایل بن بست مذاکره هدایتی و وزارت ورزش بر سر پرسپولیس

 
دلایل بن بست مذاکره هدایتی و وزارت ورزش بر سر پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام :

دلایل به بن بست رسیدن مذاکره هدایتی با وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

حسین هدایتی در مذاکراتی با وزارت ورزش و جوانان داشت خواستار در اختیار گرفتن پرسپولیس و پرداخت هزینه های سرخپوشان بود. مالک باشگاه استیل آذین به همین دلیل چند جلسه متوالی با مسئولان وزارت ورزش برگزار کرد اما در نهایت به خاطر برخی شروط ، با وزارت ورزش آن هم پس از مکتوب شدن قرارداد به توافق نرسید.

هدایتی در مورد انتخاب اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل به وزارت ورزش اعلام کرد که هیأت مدیره قدرتمند و مدیرعامل باید با نظر آرا و توافق اعضای هیأت مدیره و نظر وزارت ورزش انتخاب شود تا بتوان مشکلات را از پیش رو برداشت: «من با این شرایط موافق بودم کل هزینه های یک فصل پرسپولیس را بدون این که این تیم به مشکل بخورد پرداخت کنم اما وزارت ورزش نظر مخالفی داد. آنها اعلام کردند که هیأت مدیره و مدیرعامل را خودشان انتخاب می کنند و هدایتی فقط در هیأت مدیره حضور داشته باشد و هزینه های پرسپولیس را بدهد.»

این موضوع باعث شد تا هدایتی با این شرط عجیب وزارتی ها مخالفت کند و به همین دلیل اعلام کرد در صورتی با وزارت ورزش به توافق خواهد رسید تا همه چیز طبق توافق انجام شود نه به صورت یک طرفه و در صورتی هزینه می کند که در انتخاب مدیرعامل و هیأت مدیره دو طرف به توافق قطعی برسند.

هدایتی معتقد است که در صورتی هزینه ها را پرداخت می کند که با نظر هیات مدیره اختیار تام داشته باشد تا مشکل و درگیری بین اعضا مثل همیشه به وجود نیاید.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, هدایتی, وزارت ورزش, | ساعت : 11:28

نوری برای حل مشکل مالی اش به باشگاه پرسپولیس رفت

 
نوری برای حل مشکل مالی اش به باشگاه پرسپولیس رفت

ارتش سرخ دات كام :

محمد نوری، کاپیتان فصل گذشته سرخپوشان پایتخت که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، امروز (یکشنبه) راهی باشگاه پرسپولیس شد تا با علیرضا رحیمی صحبت کند.

وی پیش از حضور در جلسه با مدیرعامل باشگاه عنوان کرد: برای برطرف کردن برخی مشکلات از جمله مشکل مالی به باشگاه آمده ام.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, نوری, مشکل مالی, | ساعت : 11:26

سیدصالحی: تکلیف ماندن یا جدایی ام از پرسپولیس هنوز معلوم نیست

 

 

سیدصالحی: تکلیف ماندن یا جدایی ام از پرسپولیس هنوز معلوم نیست ارتش سرخ دات کام:
سیدمهدی سیدصالحی در گفت وگویی ابتدا در این مورد که تکلیف ماندن یا جدایی اش از پرسپولیس به کجا رسیده است، گفت: وضعیت ماندن یا جدایی ام هنوز مشخص نیست. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم ولی هنوز باشگاه در مورد فصل بعد هیچ صحبتی با من نداشته است. در حال حاضر بحث مالی و طلبی که از پرسپولیس دارم مهم است و به همین دلیل روز شنبه به باشگاه رفتم.

سیدصالحی همچنین خاطرنشان کرد: من در مورد مسائل مالی که مربوط به فصل گذشته می شود با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم. قرار شد مسئولان باشگاه طلب مالی ام را محاسبه کنند تا در این مورد دوباره با یکدیگر صحبت کنیم. من معتقدم رحیمی به قولش عمل می کند و امیدوارم این موضوع حل شود.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, سید صالحی, رحیمی مدی عامل باشگاه, | ساعت : 11:21

استیلی: خوشحالم گلم به آمریکا هنوز هم باعث خوشحالی می شود/ پیراهنم به تمام بچه های سرطانی تعلق دارد

 
استیلی: خوشحالم گلم به آمریکا هنوز هم باعث خوشحالی می شود/ پیراهنم به تمام بچه های سرطانی تعلق دارد

ارتش سرخ دات كام :

 زننده گل قرن بیستم که همیشه در امور خیریه پیشقدم است، این بار بعد از 16 سال، پیراهنی را که با آن برابر تیم ملی آمریکا گلزنی کرده بود را به نفع کودکان سرطانی به حراج گذاشت.

حمید استیلی در گفتگویی در این باره اظهار داشت: در مدت این 16 سال، چند باری این صحبت پیش آمد که این پیراهن را برای انجام امور خیریه، حراج کنیم اما آن جدیت لازم وجود نداشت.

وی افزود: خودم این امکان را نداشتم تا اینکه این بچه ها سراغ من آمدند و وقتی دیدم در این موضوع کاملا جدی هستند و موضوع به بچه های سرطانی بر می گردد کاملا به موضوع علاقمندم شدم.

سخنگوی پرسپولیس ادامه داد: همیشه دوست داشته ام در امور خیر پیشقدم باشم، به نظرم نباید فرصت حضور در کارهای خیرخواهانه را از دست داد، چون این توفیقی است که خدا به ما می دهد و مهم حضور در این امور در حد توانایی است. من هم که این گروه را مصمم دیدم از مادرم خواستم، اگر امکان دارد آن پیراهن را به این کار خیر اختصاص دهد. از اینکه با آن گل توانستم مردم ایران و بسیاری از مردم را در اقصی نقاط دنیا خوشحال کنم، باعث شادی من بود و خوشحالم که آن گل حالا سبب کار خیر می شود تا چند هموطن شاد شوند و این پیراهن به تمام بچه های سرطانی تعلق دارد.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: من امیدوارم چنین اتفاقاتی را بیشتر شاهد باشیم و دوستان دیگر هم به چنین اقداماتی دست بزنند. اینکه مبلغی برای کمک به یک قشر خاص جمع می شود خیلی خوب است اما به نظرم مهمتر از آن توجه دادن جامعه به گروهی از افراد است که باید در کنارشان باشیم. مردم ایران همیشه در امور خیر از یکدیگر سبقت گرفته اند. هر گاه در گوشه ای از ایران یا حتی خارج از ایران مردمی نیاز به کمک دارند، ایرانی ها پیشقدم بوده اند. فکر می کنم چنین اقداماتی، به توسعه این فرهنگ کمک می کند و امیدوارم چهارشنبه (هفتم خرداد از ساعت 21 تا 23) در ایوان شمس شاهد حضور گسترده افراد خیر باشیم.

سخنگوی هیأت مدیره پرسپولیس در پایان درباره جلسه بعدی هیأت مدیره تصریح کرد: با توجه به تعدد مسائل و مواردی که باید به آنها بپردازیم جلسات هیأت مدیره به صورت هفتگی تشکیل می شود. این هفته هم با حضور اعضا جلسه خواهیم داشت که در جریان آن ضمن پیگیری مصوبات جلسات قبلی با توجه به مسائل پیش رو و نیازهای باشگاه، تصمیم گیری های جدیدی صورت خواهد گرفت

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, استیلی, زننده گل قرن بیستم, | ساعت : 19:18

چگونه علی دایی حرمت ناصر حجازی را نگه داشت؟

 
چگونه علی دایی حرمت ناصر حجازی را نگه داشت؟

ارتش سرخ دات كام :

علی دایی برای اینکه حرمت مراسم ناصر حجازی را حفظ کند دیر وقت به سر مزار مربی سابقش رفت تا با حضورش میان جمعیت حاضر در مراسم هیاهو و هیجان ایجاد نکند.

علی دایی عنوان داشته که حضور چهره های مشهور بر سر مزار ناصر حجازی باعث خدشه دار شدن حرمت مراسم سالگرد او می شود چرا که جمعیت حاضر در آنجا به جای اینکه یاد و گرامی ناصر خان را گرامی بدارند به دنبال این هستند که با چهره های مشهوری که به مراسم سالگرد او می آیند عکس یادگاری بگیرند و یا اینکه بر سر او بریزند. این اتفاق دیروز افتاد و جمعیت بسیار زیادی از حاضران در مراسم بر سر احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمتی و علی کریمی ریختند و اسباب شوخی و خنده و البته دیگر مسائل بی ربط به مراسم را فراهم کردند. علی دایی که می دانست چه جمعیتی آنجا در انتظار اوست برای احترام به مربی فقید خود در ساعات پایانی روز یعنی زمانی که مراسم تمام شده و تقریبا همه رفته بودند بر سر مزار ناصر حجازی رفت.

شاهدان می گویند علی دایی بر سر مزار حجازی اشک می ریخت و برای او قرآن می خواند.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, علی دایی, سالگرد ناصر حجازی, | ساعت : 19:16

میلاد غریبی: مبلغ قراردادم با پدیده 550 میلیون تومان است/ از دایی و رحیمی ممنونم

ارتمیلاد غریبی: مبلغ قراردادم با پدیده 550 میلیون تومان است/ از دایی و رحیمی ممنونمش سرخ دات كام :

بازیکن سابق پرسپولیس از حمایت های علی دایی و علیرضا رحیمی بابت انتقالش به پدیده مشهد قدردانی کرد و گفت: امیدوارم روزی محبت های آنها را با بازگشت به پرسپولیس جبران کنم.

میلاد غریبی در گفت وگویی، در مورد امضای قرارداد با پدیده مشهد برای فصل آینده لیگ برتر، اظهار کرد: با این تیم قرارداد داخلی امضا کرده ام و مدت آن یک سال خواهد بود. قطعا مشکلی برای پیوستنم به پدیده وجود ندارد و فصل آینده در این تیم توپ خواهم زد. من جلسه بسیار خوبی با مرزبان و مدیر عامل پدیده داشتم که آنها بسیار صمیمانه با من برخورد کردند و کار به گونه ای پیش رفت که به مدیر عامل تیم گفتم با هر رقمی که شما موافق باشید حاضرم در پدیده بازی کنم.

بازیکن سابق پرسپولیس با بیان این که مبلغ قراردادش نیز مانند رضا عنایتی، مبلغ 550 میلیون تومان است، افزود: من با پرسپولیس قراردادی یک ساله داشتم اما در صحبت هایی که با علی دایی و علیرضا رحیمی داشتم آنها همکاری خوبی با من انجام دادند و مخصوصا از علی دایی بابت موافقت با این انتقال بسیار تشکر می کنم و امیدوارم روزی بتوانم مجددا به پرسپولیس بازگردم و لطف او را جبران کنم.

وی خاطر نشان کرد: همچنین مدیرعامل پرسپولیس نیز در این راه کمک زیادی به من انجام داد. من پیش از این تنها از طریق افرادی مانند یعقوب کریمی با او آشنا بودم، اما یک بار که درباره انتقال با او صحبت کردم او بزرگی کرد و نشان داد که تا چه میزان به فکر امثال من است. کار قشنگ او مطمئنا در ذهن من می ماند و ان شاءالله در سال های آینده لطف او را جبران خواهم کرد.

غریبی درباره شرایط تیم پدیده مشهد نیز گفت: این باشگاه زیر ساخت های بسیار خوبی دارد و من بسیار نسبت به موفقیت در این تیم خوش بینم. خودم دوست دارم در پست فوروارد راست در این تیم بازی کنم اما در این باره سرمربی تیم تصمیم گیرنده است.

وی همچنین خبر از مذاکره یونس شاکری، دیگر هم تیمی خود با پدیده مشهد خبر داد و گفت: فکر می کنم انتقال شاکری نیز به پدیده مشهد تمام شده باشد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, میلاد غریبی, رقم قرارداد با پدیده مشهد, | ساعت : 12:24

نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی

ارتش سرخ دات كام : به روال هر روز صبح نیم صفحه اول مطبوعات ورزشی چاپ صبح امروز کشور را بررسی می کنیم:















موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, نیم صفحه روزنامه امروز کشور, | ساعت : 12:22

عضو هیات مدیره پرسپولیس: شهامت گودرزی پرسپولیس را نجات داد

ارتش سرخ دات كام :
عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس گفت: شهامت، نگاه ارزشمند علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند گودرزی،

عضو هیات مدیره پرسپولیس: شهامت گودرزی پرسپولیس را نجات داد

پرسپولیس را از بحران های پیش رو نجات داد.
مصطفی سلیمی با اشاره به اینکه وارث فرایندی هستیم که نمی توان آن را متوقف کرد، اظهار داشت: باید سیستم باشگاه پرسپولیس را تغییر داد و با روزآوری مدل باشگاه داری در این تیم نتایج لازم و مناسب را گرفت.

عضو هیات مدیره پرسپولیس با بیان این که سرمایه گذاری در باشگاه مقروض و زیان دیده پرسپولیس برای هر سرمایه گذاری پر ریسک است، افزود: این حامیان مالی با علم به مشکلات مالی فراوان پرسپولیس و با انگیزه خدمت به کشور و هواداران تیم بزرگ پرسپولیس وارد شده اند و دلیل روشن این مدعا وجود جاهای بسیار مطمئن تر برای سرمایه گذاری است.

سلیمی اضافه کرد: افراد سالم و درستکاری در هیات مدیره پرسپولیس عضویت دارند و دلشان می خواهد این تیم به سرانجام برسد.

وی با تاکید بر آرامش هواداران بعد از تغییر و تحولات هیات مدیره گفت: این موفقیت مرهون شهامت وزیر ورزش و جوانان است. نگاه ارزشمند و علمی فردی دانشگاهی و آشنا به ورزش مانند گودرزی پرسپولیس را از بحران های پیش رو نجات داد و امید داریم نتایج شیرین تصمیمات منطقی دکتر گودرزی و همینطور امیر رضا خادم را در آینده ای نزدیک شاهد باشیم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, سلیمی, وزیر ورزش, | ساعت : 12:18

مدیرعامل باشگاه استقلال به دیدار رحیمی رفت/ افشارزاده: آمده ام تا به پرسپولیسی ها سر بزنم

 
مدیرعامل باشگاه استقلال به دیدار رحیمی رفت/ افشارزاده: آمده ام تا به پرسپولیسی ها سر بزنم

ارتش سرخ دات كام :

پس از انتصاب بهرام افشارزاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال علیرضا رحیمی سریعا برای تبریک به مدیرعامل آبی ها به باشگاه استقلال رفت و در جلسه ای با او شرکت کرد اما افشارزاده که قصد داشت این کار را برای قرمزپوشان تلافی کند دقایقی پیش به باشگاه پرسپولیس رفت و با علیرضا رحیمی مدیرعامل قرمزپوشان دیدار کرد.

افشارزاده اعلام کرد با توجه به اینکه رحیمی یکی از دوستان خوبش است و در اولین قدم با حضور در باشگاه استقلال به دیدار او آمده وی نیز برای انجام مذاکراتی و تبریک مدیرعاملی رحیمی به باشگاه پرسپولیس رفته است.

افشارزاده در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من آمده ام تا به باشگاه پرسپولیس سر بزنم چون بالاخره وقتی کارم را در استقلال شروع کردم رحیمی هم این کار را انجام داد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : شنبه 3 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, افشار زاده, رحیمی, مدیر عامل استقلال, | ساعت : 12:17

دو هافبک پرسپولیس در لیست انتظار و دریافت پیشنهاد از سایپا

 

 

پرسپولیس نیوز : دو بازیکن تیم پرسپولیس برای فصل آینده در لیست انتظار قرار گرفته اند.

علی دایی ترجیح می دهد برای فصل آینده محمد نوری و قاسم دهنوی را به تیم های دیگر فرستاده و نفرات دیگری جایگزین آنها کند و مذاکراتی نیز در این خصوص انجام داده است.

این دو بازیکن اما در لیست انتظار باشگاه قرار دارند چراکه ممکن است پرسپولیس در جذب بازیکن، موفق عمل نکند و دایی مجبور به استفاده از این دو هافبک شود.

نوری و دهنوی از سایپا پیشنهاد دریافت کرده اند، ضمن اینکه گفته می شود استقلالی ها نیز به دنبال جذب محمد نوری هستند.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, دهنوی, نوری, سایپا و استقلال, | ساعت : 18:49

ناتوانی نمایندگان پرسپولیس در سفر به مادرید / بازی پرسپولیس - رئال به تاخیر می‌افتد؟

  • پرسپولیس نیوز : باشگاه پرسپولس اعلام کرد نمایندگان این تیم که قرار بود در تاریخ هفتم خرداد در دیداری در شهر مادرید با رئیس باشگاه رئال مادرید حاضر شوند قادر به این سفر نخواهند بود.

به گزارش پرسپولیس نیوز، باشگاه پرسپولس اعلام کرد نمایندگان این تیم که قرار بود در تاریخ هفتم خرداد در دیداری در شهر مادرید با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و خوزه آنجل سانچز مدیرکل باشگاه رئال مادرید شرکت کرده و درباره نحوه و زمان برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و رئال مادرید مذاکرات لازم به عمل آید نمی توانند در تاریخ فوق الذکر در مادرید حضور پیدا کنند.

مسابقه تیم های پرسپولیس و رئال مادرید اتفاق مبارکی که تا حد زیادی رنگ واقعیت به خود گرفت و به واسطه امیرحسین جهانشانی نماینده انجام مذاکرات با سران باشگاه رئال مادرید مکاتباتی با باشگاه پرسپولیس صورت گرفت و بر اساس توافقاتی که حاصل شده مقرر گردید که در تاریخ هفتم خرداد نمایندگان باشگاه پرسپولیس در دیداری در شهر مادرید با مسئولان باشگاه رئال مادرید حضور بهم رسانده تا درباره نحوه و زمان برگزاری این بازی مذاکرات لازم به عمل آید.

در این ارتباط خبر رسید نمایندگان باشگاه پرسپولیس نمی توانند در تاریخ مقرر به اسپانیا سفر کنند و برگزاری این بازی دوستانه که می تواند نقطه عطفی در رویدادهای ورزشی کشور باشد به دلیل وجود مشکلات ناخواسته دچار تاخیر شد. گرچه تمامی مقدمات برای این سفر تاریخی درپی پنج ماه نامه نگاری و عبور از مشکلات عدیده بالاخره فراهم شده بود ولی موانعی اداری انجام سفر در این زمان را امکان پذیر نکرده است.

با توجه به شرایط فعلی قرار شده فلورنتینو پرز نمایندگان باشگاه رئال مادرید را به تهران برای انجام مذاکرات لازم اعزام نماید و در حال حاضر علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس باید تاریخی را برای سفر نماینده باشگاه رئال مادرید به تهران هرچه زودتر اعلام نماید تا توافقات لازم بین دو طرف پیش از آغاز فصل جدید به عمل آید.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, رئال مادرید, بازی دوستانه, | ساعت : 18:47

سید صالحی : فداي پرسپوليس شدم، برمي گردم تراکتور

 

 
سید صالحی : فداي پرسپوليس شدم، برمي گردم تراکتور

ارتش سرخ دات كام :

به جرات مي توانيم به او لقب مارکوپولوي ليگ برتر را بدهيم. کسي که تقريبا سالي يکبار تيم عوض مي کند. از سپاهان گرفته تا پيکان و استقلال و تراکتور و پرسپوليس! سيدمهدي سيدصالحي ابتداي ليگ سيزدهم در حالي به پرسپوليس آمد که سال قبلش با تراکتوري ها دومين گلزن برتر ليگ شده بود. ابتداي فصل هفته هاي خوبي را با پرسپوليس تجربه کرد ولي از نيم فصل دوم سير نزولي او آغاز شد و ديگر راهي به ترکيب اصلي علي دايي هم پيدا نکرد.
 
حالا اين روزها حرف از بازگشت سيدصالحي به تبريز است. شهريار اصراري به ماندن او در پرسپوليس ندارد و همين تراکتوري شدن سيدصالحي را افزايش مي دهد. بازيکني که روزهاي درخشاني در تبريز داشت اما با يک انتخاب اشتباه مسير خودش را سخت کرد...

چه خبر از پرسپوليس؟

فعلا که خبري نيست و هيچ تماسي با من نگرفته اند. منتظرم تکليف قرارداد فصل قبل را روشن کنند و مطالباتم را وصول کنم.

درست است نامت در فهرست مازاد علي دايي قرار دارد؟

من خودم چنين چيزي را نشنيده ام. نه با دايي صحبت کرده ام و نه آقاي رحيمي. قبل از هر چيز به دنبال دريافت 60 درصد باقي مانده قراردادم هستم بعد مي نشينم و راجع به فصل آينده صحبت مي کنيم.

مي گويند دايي اصراري به ماندنت در پرسپوليس ندارد.
بالاخره ايشان سرمربي هستند و اين اختيار را دارند با هر کسي که دوست دارند کار کنند ولي من همه تلاشم را براي پرسپوليس به کار بستم.

اما در نيم فصل دوم به يک نيمکت نشين محض تبديل شدي.
من خودم را فداي پرسپوليس کردم. نيم فصل اول در ترکيب ثابت تيم بودم و 6 گل هم به ثمر رساندم ولي نيم فصل دوم شرايط تيم تغيير کرد و هيچگاه به نيمکت نشيني ام اعتراضي نداشتم.براي من موفقيت تيم مهم بود که خدا را شکر سهميه آسيايي را بعد از سالها براي پرسپوليس گرفتيم.

اين روزها خبر بازگشت تو به تراکتورسازي مطرح است. جدي است؟
يک سال خيلي خوب با مردم تبريز داشتم و توانستم با پيراهن اين تيم گلزن دوم ليگ شوم. من مردم تبريز را خيلي دوست دارم ودلم مي خواهد اگر شد به جمع آنها بازگردم.

همه مي گويند با اينکه در تراکتور فصل خوبي داشتي چرا به پرسپوليس پيوستي؟

واقعا فصل موفقي با تراکتور داشتم و در ليگ و جام حذفي و آسيا 20 گل بدون پنالتي براي اين تيم به ثمر رساندم. من به خاطر ديني که به علي دايي داشتم، پيشنهادش را پذيرفتم و پرسپوليسي شدم حالا هم اگر قسمت نباشد در اين تيم بمانم اولويت اولم تراکتورسازي خواهد بود.

با مسئولان تراکتور صحبتي داشته اي؟
خودم نه ولي تماس هايي با مديربرنامه هايم داشتند و مذاکرات مقدماتي انجام شده است. انشااله در صورت توافق نهايي به تبريز مي روم.

البته مسئولان تراکتور درگير انتخاب سرمربي خود هستند.

متاسفانه اين روند خيلي طولاني شده و از آنجا که تراکتور هواداران بي شماري دارد عدم انتخاب به موقع سرمربي حاشيه ساز مي شود. هر روز حرف و حديث هاي مختلفي مطرح مي شود که براي تيم مضر است.

در تبريز پرشورها همچنان خواهان حضور توني هستند. تو نظرت چيست؟

توني مربي بزرگي است. من با او يک سال کار کرده ام و به توانايي هايش اعتقاد دارم.فوتبال او منحصر به فرد است براي همين محبوب مردم شده. نمي دانم چرا مسئولان تراکتور توني را حفظ نکردند

مربي بعدي قطعا زير سايه توني خواهد بود. قبول داري؟
بله و اين خيلي خطرناک است. اميدوارم در نهايت کسي براي هدايت تراکتور انتخاب شود که بتواند هواداران را راضي نگه دارد و با آنها ارتباط خوبي برقرار کند.

اخبار تيم ملي را هم دنبال مي کني؟

به عنوان يک ايراني دائما پيگير اخبار تيم ملي هستم و از صميم قلب براي تيم ملي کشورم آرزوي موفقيت مي کنم. تيم در دوران آماده سازي است و شرايط بدنسازي اجازه نمي دهد شاهد بازي هاي خوبي باشيم. اميدوارم با تعداد بازي هايي که ملي پوشان انجام مي دهند کم کم به شرايط مسابقه بازگردند. ما پتانسيل خيلي خوبي براي موفقيت داريم و کي روش هم نشان داده مربي کاربلدي است.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, سید صالحی, تراکتور, | ساعت : 17:29

فرکی به عبدالله کرمی رخصت داد / مدافع جنوبی در راه پرسپولیس

 
 
فرکی به عبدالله کرمی رخصت داد / مدافع جنوبی در راه پرسپولیس

ارتش سرخ دات كام :

مدافع باشگاه فولاد خوزستان که در طول فصل نقل و انتقالات مورد توجه چند تیم مدعی قرار گرفته است، روز گذشته با حسین فرکی تماس گرفت و در همین مورد با او گفتگو کرد.

از قرار معلوم کرمی قصد داشته برای جدایی از جمع اهوازی ها از فرکی اجازه بگیرد که حسین آقا هم به او رخصت داده است. حالا باید دید جومونگ بوشهری ها کدام تیم را به عنوان مقصد سال آینده اش انتخاب می کند؟

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, فرکی, کرمی, | ساعت : 17:20

غریبی: اختیارم با پرسپولیس است

 
 
غریبی: اختیارم با پرسپولیس است

ارتش سرخ دات كام :

 میلاد غریبی در گفت وگویی اظهار داشت: هنوز تکلیفم با پدیده مشخص نیست و همه چیز در حد حرف است. باید در این زمینه صحبت دو طرف مطرح شود. دوست دارم به مشهد بروم اما باید ببینم قسمت چه چیزی است.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از الان نمی شود گفت که بازیکن پدیده هستم یا خیر چون با پرسپولیس قرارداد دارم و اختیارم با این باشگاه است. فکر می کنم دو باشگاه با هم توافق کردند که از من خواستند به مشهد بروم. با این حال بدون اجازه باشگاه پرسپولیس نمی توانم تصمیمی بگیرم.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, میلاد غریبی, پدیده, | ساعت : 17:17

قانون عجیب کسر امتیاز تغیر کرد

قانون عجیب کسر امتیاز تغیر کرد

ارتش سرخ دات كام :

قانون دردسرساز فوتبال كه فصل پیش گریبان چند تیم لیگ برتری را گرفته بود، بالاخره لغو و اصلاح شد.
 

فصل گذشته کسر امتیاز از تیم های باشگاهی به خاطر برخی رفتارهای تماشاگران به یکی از عجیب ترین معضلات فوتبال ایران تبدیل شد و اعتراضات فراوانی را به دنبال آورد.


با این وجود اما مقاومت کمیته انضباطی در مقابل فشار منتقدان به شکل غریبی ادامه پیدا کرد و حتی نزدیک بود همین لجاجت تاثیر زیادی بر تغییر چهره قهرمان و تیم های سقوط کرده بگذارد.

حالا اما از فدراسیون فوتبال خبر می رسد در آیین نامه جدید از هیچ باشگاهی به خاطر تخلف تماشاگران امتیاز کم نخواهد شد.
 

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 2 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس, قانون کسر امتیاز, , | ساعت : 11:46

عکس/انصاریان درکنار مجری پرسپولیسی

دوست خوب و رفیق عزیزش علی ضیاء... !

 

         

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:پرسپولیس , علی انصاریان, علی ضیاء, | ساعت : 20:19

خداداد عزیزی: از ناصر حجازی خوششان نمی آمد / پوما در جام جهانی 98 به فدراسیون 5 هزار مارک هم داد

 
خداداد عزیزی: از ناصر حجازی خوششان نمی آمد / پوما در جام جهانی 98 به فدراسیون 5 هزار مارک هم داد

ارتش سرخ دات كام :

فردا سومین سالگرد فوت ناصرحجازی است و خداداد عزیزی می گوید: «ناصر خان... همیشه جایش خالی بوده هست. حتی وقتی بود، جایش خالی بود.»

مهاجم سال های نه چندان دور فوتبال ایران، درباره رفتاری که با ناصرحجازی در فوتبال ایران شد، توضیح می دهد: «من فکر می کنم با او رفتار خوبی نشد، چه زمانی که فوت کرد و چه زمانیکه زنده بود. ناصرخان همیشه واقعیت ها را می گفت و به کسی باج نمی داد. او آدم رک بود و حرفش را پوست کنده می زد. به خاطر همین خیلی ها از ناصرخان خوششان نمی آمد. او به هر کسی باج نمی داد. ناصرخان از کسی تعریف و تمجید نمی کرد، به خاطر همین خیلی ها با او دشمنی کردند.»

عزیزی ادامه می دهد: «متاسفانه الان که ناصرخان نیست خیلی ها از او تعریف تمجید می کنند. همه شده اند دوستان او. اما زمانیکه در قید حیات بود، همین دوستانش به او کم محبتی کردند.»

خداداد عزیزی هم همواره صراحت لهجه داشته و شاید خیلی ها هم به همین خاطر او را دوست نداشته باشند. عزیزی در این باره می گوید: «دو چیز در فوتبال هست که آدم های فوتبالی، غیر فوتبالی، سیاسی، سرشناس، ناشناس و... دنبالش هستند. اول شهرت و بعد پول. الحمدالله من هر دو را دارم. هم شهرت دارم و هم از نظر مالی دستم به دهانم می رسد. برای همین نگران نیستم که بعدها ممکن است چه اتفاقی بیفتد. اصلا می خواهد چه شود؟ به من تیم ندهند؟ الان چند سال است نداده اند اتفاقی افتاده؟ یا می خواهند زیر آبم را بزنند. باشد بزنند. کار من فوتبال است و مردم به من محبت دارند، بقیه چیزها دیگر زیاد مهم نیست.»

حتی بعد از مرگ ناصرحجازی رفتار خوبی با او نشد. بارها ساعت مراسم تدفین و دور آخر او عوض شد. خداداد هنوز این اتفاق ها را یادش نرفته است: «یک عده می دانستند مردم چقدر ناصرخان را دوست دارند. حتی پرسپولیسی ها او را از ته دل دوست داشتند. در فوتبال ما اسطوره کشی عادی شده است. به نظر من این چیزها عادی است. ما در زمان حیات هم اسطوره هایمان را می کشیم. اگر واقعا با صداقت مراسم را برگزار می کردند، اتفاق عجیب و غریبی می افتاد. مردم ناصرخان را خیلی دوست داشتند و حضورشان تاریخی می شد. اما انگار یک عده دوست نداشتند چنین مراسمی برگزار شود.»

احمدرضا عابدزاده هم جزو چهره های محبوبی است که در فوتبال ایران به حقش نرسید. خداداد عزیزی این را تائید می کند و می گوید: «ببیند اسطوره کشی هست دیگر. ما با امثال حجازی، دایی و عابدزاده بعد از خداحافظی چه رفتاری کردیم؟ برای دایی بازی خداحافظی گذاشتیم؟ او که اینهمه به فوتبال ما خدمت کرد. اگر شناسنامه فوتبال مان را ورق بزنیم علی دایی از نظر شهرت و کارنامه در فوتبال ایران اول است. حتی در آسیا هم او آن بالاهاست. دایی جایی بازی کرده که سطحش بالا بوده. با همین کریم باقری چه رفتاری کردیم؟ بازی خداحافظی اش را گذاشتیم در امارات که با شیخ های عرب خداحافظی کند؟ این یا عمدی بود یا سهوی و یا نابلد بودن کار.»

حرف های آخر خداداد عزیزی هم درباره تیم ملی است و وضعیت این روزهایش: «تیم ملی باید همینطور ادامه بدهد. به امید خدا بتوانیم تا جام جهانی با این اردوها آماده شویم. ولی به نظرم اگر تیم ملی بتواند در جام جهانی آبرومندانه بازی کند، کافی است حالا حذف زیاد مهم نیست. مردم هم قطعا این را می دانند و توقع زیادی از تیم ملی ندارند. قرار نیست بچه های ما 7،8 تا به هر تیم بزنند و صعود کنند. مردم این چیزها را درک کرده اند. امیدوارم فقط آبرومندانه بازی کنند.»

او درباره وضعیت لباس های تیم ملی هم می گوید: «من که پیراهن ها را ندیدم آب رفته باشد. ولی یادم هست در جام جهانی پوما به ما کلی لباس داد و 5 هزار یورو هم به فدراسیون فوتبال داد. ولی الان ما تنها تیمی هستیم که می خواهیم با آل اشپورت در جام جهانی بازی کنیم. این قرارداد را مسئولان فدراسیون فوتبال بسته اند و باید خودشان درباره اش حرف بزنند.»

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:خداداد عزیزی, حجازی, پرسپولیس, | ساعت : 19:7

مورد عجیب دو مهاجم پرسپولیس؛ همه می خواهندشان جز دایی

 
مورد عجیب دو مهاجم پرسپولیس؛ همه می خواهندشان جز دایی

ارتش سرخ دات كام :

از همه آنچه در لیگ سیزدهم در نوک خط حمله پرسپولیس دیده ایم، تنها یک محمد عباس زاده در این تیم ماندگار خواهد شد و سیدمهدی سیدصالحی و فرزاد حاتمی جایی در برنامه های فصل بعد تیم دایی نخواهند داشت. در حالی که هر دوی این بازیکنان شروع بسیار خوبی در پرسپولیس داشتند.

 * سیّد باتعصب؛ شروع خوب و پایان بد

سیدصالحی با گلزنی در اولین دیدار فصل سرخپوشان برابر تراکتور، در راه اثبات این تئوری گام گذاشت که در این سال ها به اندازه توانایی های واقعی اش دیده نشده و دقیقا همان مهاجم چارچوب شناسی است که پازل سرخپوشان در این سال ها به او نیاز داشته.

 او بعد تر در تقابل پرسپولیس با فجر نیز گل حساسی برای تیم دایی به ثمر رساند تا رفته رفته روی سکوهای آزادی محبوب شود.

 اما مهاجم سابق استقلال، سپاهان و تراکتورسازی هرگز موفق به حفظ روند خوب ابتدای فصل خود نشد. او در زمین مسابقه بیش از آنکه در نزدیکی های محوطه باشد، در حوالی میانه میدان در حال توپ گیری دیده می شد و با این روند نمی توانست مهاجم کارآمد درون محوطه یا به قول فرنگی ها "فاکس این دِ باکس" باشد.

سیدصالحی در نیم فصل دوم تنها دو بار برای پرسپولیس گلزنی کرد و در کل فصل با ۲۵۰۴ دقیقه بازی، تنها ۶ گل به ثمر رساند و یک پنالتی برای تیمش گرفت. این بازیکن در کل فصل حتی یک پاس گل نیز صادر نکرد.

 * فرزاد حاتمی؛ غولِ چراغِ بی جادو

وضعیت برای فرزاد حاتمی نیز به همین منوال پیش رفت. او در شروع کار در پرسپولیس، به شکلی تماشایی دروازه تیم مس را در کرمان باز کرد و اولین شش تایی های فصل را برای سرخپوشان به قطعیت رساند اما هرگز نتوانست خودش را به ترکیب اصلی برساند و در بسیاری از بازی ها حتی چند ثانیه نیز در ترکیب قرار نگرفت.

فرزاد در مجموع ۱۸۴ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و همه کارش برای این تیم، همان تک گل بازی کرمان بود.

با چنین آماری، عجیب نیست که سیدصالحی و حاتمی فصل جدید را در گوشه دیگری از کشورمان استارت بزنند. بازیکنانی که با توجه به سفرهای مداوم شان، اگر به نوشتن سفرنامه روی بیاورند احتمالا روزهای موفق تری در انتظارشان خواهد بود!

نکته جالب اینجاست که با وجود آمار نسبتا ضعیف این دو بازیکن در فصل گذشته باز هم هر دوی آنها مشتریان فراوان و پروپاقرصی در میان تیم های لیگ برتری دارند.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:سید صالحی, حاتمی, مهاجم پرسپولیس, , | ساعت : 19:5

پیشنهاد خارجی صادقیان به رحیمی اعلام شد/ پولادی در انتظار واکنش پرسپولیسی ها

پیشنهاد خارجی صادقیان به رحیمی اعلام شد/ پولادی در انتظار واکنش پرسپولیسی ها

 
پیشنهاد خارجی صادقیان به رحیمی اعلام شد/ پولادی در انتظار واکنش پرسپولیسی ها

ارتش سرخ دات كام :

پس از تمدید قرارداد محسن بنگر با پرسپولیس به مدت دو سال، بعدازظهر امروز مدیر برنامه های پیام صادقیان و مهرداد پولادی با علیرضا رحیمی دیدار کردند.

در این دیدار مدیر برنامه های صادقیان پیشنهاد خارجی پیام را به رحیمی اعلام کرد، پیشنهادی که متعلق به کشورهای عربی نیست.

سپس در خصوص وضعیت مهرداد پولادی و عدم دریافت مطالباتش در یک سال گذشته نیز با مدیر عامل قرمزپوشان گفت وگو کرد که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به حساب پولادی مبلغی واریز شده است.

قرار است با جمع بندی های انجام شده تا یک هفته آینده تکلیف این دو بازیکن مشخص شود.

این در شرایطی است که صادقیان و پولادی هر دو نام شان در لیست علی دایی در فصل گذشته است.

گفتنی است پیام صادقیان و پولادی با توجه به قرارداد هایشان و بندهای معروف زمان رویانیان در صورت عدم توافق با قرمزپوشان علی رغم داشتن یک سال قرارداد می توانند از این تیم جدا شوند البته قرارداد مهرداد پولادی به پایان رسیده است اما پیام صادقیان یک سال دیگر با قرمزپوشان قرارداد دارد اما در این قرارداد پیش بینی شده که اگر این بازیکن پیشنهاد خارجی داشته باشد برای جدایی مشکلی با قرمزپوشان نداشته باشد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:پیام صادقیان, پولادی , پرسپولیس, پیشنهاد خارجی,, | ساعت : 19:1

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس: خبر اینکه گزینه تراکتور هستم را شنیدم اما صحبتی با خودم نشده!

 

 

پرسپولیسیها: اینکه گفته می شود در بین گزینه های تراکتور هستم را خودم نیز شنیده ام، اما مسئولان این تیم صحبتی با من در این خصوص انجام نداده اند!

 

 

حمید استیلی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص خبر حضور در بین نامزدهای سرمربی گری تیم تراکتورسازی اعلام کرد با خودش در این باره صحبتی نشده است.

 

 

 

استیلی که علی رغم حضور در هیئت مدیره پرسپولیس علاقه دارد به مربیگری بپردازد در این خصوص گفت: اینکه گفته می شود در بین گزینه های تراکتور هستم را خودم نیز شنیده ام، اما مسئولان این تیم صحبتی با من در این خصوص انجام نداده اند!

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | ساعت : 18:56

پیام تسلیت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت زنده یاد علیرضا سلیمانی


  مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت پهلوان علیرضا سلیمانی را به خانواده وی، جامعه کشتی و جامعه ورزش ایران تسلیت گفت.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بخشی از این پیام آمده است؛ ایران بزرگ و جامعه ورزش امروز یکی از مردان نامدار خود را از دست داد که با غیرت و تعصب مثال زدنی خود، پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آورد و شادی و غرور ملتی بزرگوار و قدرشناس را به ارمغان آورد.

حماسه‌ای که او، 25 سال پیش از این رقم زد، هیچگاه از ذهن ورزش ایران دور نخواهد شد و این قهرمان بزرگ را در یادها زنده نگاه خواهد داشت.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز با تسلیت این ضایعه به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و مردم ایران، از درگاه خداوند متعال برای این قهرمان بزرگ، علو درجات آرزو دارد.

علیرضا سلیمانی دارنده تنها مدال جهانی سنگین وزن کشتی ایران است. او که 6 بار بازو بند پهلوانی را به بازو بسته بود، این موفقیت را در مسابقات 1989 مارتینی سوئیس برای کشورمان کسب کرد. او در فینال آن رقابت‌ها که در سطح بین‌المللی تبلیغات گسترده‌ای روی آن شده بود به مصاف بومگارتنر آمریکایی رفت که با 13 مدال جهانی و المپیک از نامداران تاریخ کشتی جهان به حساب می‌آید.

سلیمانی در روزی که چشم میلیونها نفر در ایران و جهان به صفحه تلویزیون دوخته شده بود برای کسب اول مدال طلای کشتی پس از انقلاب روی تشک رفت و بعد از رقابتی نفس‌گیر و غیرتمندانه با پیروزی 5 بر 4 موجی از شادی را در ایران به پا کرد. خاطره آن مسابقه هنوز که هنوزه در ذهن آنهایی که شاهدش بودند، زنده است. زنده یاد سلیمانی همچنین 6 مدال طلای آسیایی را به خود اختصاص داد.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | ساعت : 18:48

با اعلام مدیر عامل باشگاه پرسپولیس/ قرارداد بنگر، دغاغله و طارمی به ثبت رسید

 

 


مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس اعلام کرد؛ محسن بنگر، دغاغله و طارمی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس به ثبت رساندند.


به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در اولین روز نقل و انتقالات لیگ برتر، قرارداد محسن بنگر مدافع فصل گذشته پرسپولیس به مدت دو سال تمدید شد و با مهدی دغاغله مهاجم فصل گذشته ملوان و مهدی طارمی مهاجم فصل قبل ایرانجوان بوشهر نیز به مدت دو سال قراردادی به ثبت رسید.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: قراردادهای باشگاه پرسپولیس با هر یک از بازیکنان حداقل به مدت دو سال به ثبت خواهد رسید تا خیال هواداران و کادر فنی بابت بازیکنان تیم، راحت باشد.

گفتنی است؛ مهدی طارمی سهمیه زیر 23 سال و مهدی دغاله سهمیه لیگ برتری می‌باشند.

موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | ساعت : 18:44

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وب سپری کنید نظر یادتون نره!!!!! «« باتشکر مدیریت وبلاگ ***پرسپولیس**»»


نويسندگان


لينک دوستان

میکده احساس ساساه
پرتال جامع 98 فان
کسب درآمد از اینترنت - مشاغل پردرآمد خانگی
پرسپولیس نیوز
با حالا دستا بالا
Sina10Tina
ارتش سرخ اسیا
مطالب جالب و فانتزی
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***پرسپولیس*** و آدرس karaj55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 110
بازدید ماه : 110
بازدید کل : 20626
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



*** اخبار پرسپولیس***