پیام تسلیت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت زنده یاد علیرضا سلیمانی

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " ***پرسپولیس*** " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


پیام تسلیت مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به مناسبت درگذشت زنده یاد علیرضا سلیمانی


  مدیر عامل و اعضای هیأت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی، درگذشت پهلوان علیرضا سلیمانی را به خانواده وی، جامعه کشتی و جامعه ورزش ایران تسلیت گفت.


 

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در بخشی از این پیام آمده است؛ ایران بزرگ و جامعه ورزش امروز یکی از مردان نامدار خود را از دست داد که با غیرت و تعصب مثال زدنی خود، پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آورد و شادی و غرور ملتی بزرگوار و قدرشناس را به ارمغان آورد.

حماسه‌ای که او، 25 سال پیش از این رقم زد، هیچگاه از ذهن ورزش ایران دور نخواهد شد و این قهرمان بزرگ را در یادها زنده نگاه خواهد داشت.

باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز با تسلیت این ضایعه به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و مردم ایران، از درگاه خداوند متعال برای این قهرمان بزرگ، علو درجات آرزو دارد.

علیرضا سلیمانی دارنده تنها مدال جهانی سنگین وزن کشتی ایران است. او که 6 بار بازو بند پهلوانی را به بازو بسته بود، این موفقیت را در مسابقات 1989 مارتینی سوئیس برای کشورمان کسب کرد. او در فینال آن رقابت‌ها که در سطح بین‌المللی تبلیغات گسترده‌ای روی آن شده بود به مصاف بومگارتنر آمریکایی رفت که با 13 مدال جهانی و المپیک از نامداران تاریخ کشتی جهان به حساب می‌آید.

سلیمانی در روزی که چشم میلیونها نفر در ایران و جهان به صفحه تلویزیون دوخته شده بود برای کسب اول مدال طلای کشتی پس از انقلاب روی تشک رفت و بعد از رقابتی نفس‌گیر و غیرتمندانه با پیروزی 5 بر 4 موجی از شادی را در ایران به پا کرد. خاطره آن مسابقه هنوز که هنوزه در ذهن آنهایی که شاهدش بودند، زنده است. زنده یاد سلیمانی همچنین 6 مدال طلای آسیایی را به خود اختصاص داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : پنج شنبه 1 خرداد 1393برچسب:, | ساعت : 18:48

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وب سپری کنید نظر یادتون نره!!!!! «« باتشکر مدیریت وبلاگ ***پرسپولیس**»»


نويسندگان


لينک دوستان

میکده احساس ساساه
پرتال جامع 98 فان
کسب درآمد از اینترنت - مشاغل پردرآمد خانگی
پرسپولیس نیوز
با حالا دستا بالا
Sina10Tina
ارتش سرخ اسیا
مطالب جالب و فانتزی
gps ماشین ردیاب
دیلایت فابریک
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ***پرسپولیس*** و آدرس karaj55.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 493
بازدید کل : 21009
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1



*** اخبار پرسپولیس***